Ik heb dit forum vele uren doorzocht en verschillende tips geprobeerd op mijn 2000 ML320 met 101k mijl. Ik krijg steeds willekeurig de ABS/ETS/BAS-lampjes. Nou, ik kon een tijdje rijden en ze gaan misschien niet aan of gaan een paar seconden na het starten aan. Het lijkt erop dat ze meer gerelateerd zijn aan de buitentemperatuur, want het is zeker dat ze aangaan als het buiten erg warm is (en vochtig, het is MD).
Nu heb ik een paar dingen geprobeerd, maar deze lampjes blijven branden.
De dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn:
1. Nieuwe remschakelaar van de MB-dealer.
2. De batterij verwisseld met mijn E320, die veel nieuwer is.
3. Het K25-relais meerdere keren verwisseld met andere in de zekeringkast.
Tot nu toe blijven de lampjes branden. Ik heb een Carsoft en heb de codes gescand en ik krijg de code:
C1401 Hogedruk-retourpompcircuit open/kortgesloten; Schakelt niet uit
Oh, ik heb ook de contacten van relais K25 overbrugd en de ABS-pomp handmatig laten inschakelen, en het werkte.
Iemand ideeën wat het probleem zou kunnen zijn? Ik raak zonder ideeën. Nou, ik denk dat ik de ABS-module ga openen en de verbindingen daar ga controleren om er zeker van te zijn dat ze in orde zijn, aangezien dat ook een veelvoorkomend probleem lijkt te zijn. Zou het dat kunnen zijn?
Suggesties worden zeer gewaardeerd.
Nu heb ik een paar dingen geprobeerd, maar deze lampjes blijven branden.
De dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn:
1. Nieuwe remschakelaar van de MB-dealer.
2. De batterij verwisseld met mijn E320, die veel nieuwer is.
3. Het K25-relais meerdere keren verwisseld met andere in de zekeringkast.
Tot nu toe blijven de lampjes branden. Ik heb een Carsoft en heb de codes gescand en ik krijg de code:
C1401 Hogedruk-retourpompcircuit open/kortgesloten; Schakelt niet uit
Oh, ik heb ook de contacten van relais K25 overbrugd en de ABS-pomp handmatig laten inschakelen, en het werkte.
Iemand ideeën wat het probleem zou kunnen zijn? Ik raak zonder ideeën. Nou, ik denk dat ik de ABS-module ga openen en de verbindingen daar ga controleren om er zeker van te zijn dat ze in orde zijn, aangezien dat ook een veelvoorkomend probleem lijkt te zijn. Zou het dat kunnen zijn?
Suggesties worden zeer gewaardeerd.