Ik heb een vrij nette W124 sedan uit 1987 die ik overweeg om te verbouwen tot een HPDE-auto en ik wil wat carrosserie-aanpassingen doen - voornamelijk gen 1 AMG bumpers en sideskirts. Ik zag een paar YouTube-clips van een man die zijn w124 aan het verbouwen was en het inspireerde me een beetje.
Hoe dan ook, ik wist niet of iemand van deze website had gehoord of dat deze legitiem is:
amgcarpartsforsale.com
Gedachten?
Ook geĂŻnteresseerd in feedback over het plaatsen van grotere wielen op de auto en het verlagen ervan. Zou liever geen spatborden rollen, maar in plaats daarvan fatsoenlijke brede spatborden online vinden. Als alternatief: weet iemand welke wielmaat hier het beste bij past en hoe
wrijving een probleem zal zijn?
Hoe dan ook, ik wist niet of iemand van deze website had gehoord of dat deze legitiem is:
amgcarpartsforsale.com
Gedachten?
Ook geĂŻnteresseerd in feedback over het plaatsen van grotere wielen op de auto en het verlagen ervan. Zou liever geen spatborden rollen, maar in plaats daarvan fatsoenlijke brede spatborden online vinden. Als alternatief: weet iemand welke wielmaat hier het beste bij past en hoe
wrijving een probleem zal zijn?