Dus ik vroeg me al heel lang af of ik die dikke klok (die meestal niet de juiste tijd aangeeft, zelfs als je hem elke keer instelt als je in de auto stapt
) zou kunnen vervangen door een goed werkende toerenteller?
Of zelfs het hele dashboardcluster vervangen, aangezien de mijne er toch al een beetje beschadigd uitziet.
Hier is wat ik momenteel heb:
Ik ben een paar dagen geleden naar een lokale sloop geweest en vond dit W124-cluster nog op de juiste plek, en het ziet er onbeschadigd uit (een veelvoorkomend probleem hier... onvoorzichtige mensen).
Ik heb geen idee welke motor deze auto had.
Is het mogelijk om het hele ding plug-and-play te doen?
Nog een, dit is een 190E automaat. Ik denk dat de toerenteller misschien met de mijne zou kunnen werken.
En eentje die ik op het internet vond:
Kan ik er iets van gebruiken?
Ik kan alleen de toerenteller of het hele cluster van een van die auto's krijgen.
Welke zou kunnen werken? Of zo niet, waar moet ik dan naar zoeken?
Veel dank!
Marky
Of zelfs het hele dashboardcluster vervangen, aangezien de mijne er toch al een beetje beschadigd uitziet.
Hier is wat ik momenteel heb:

Ik ben een paar dagen geleden naar een lokale sloop geweest en vond dit W124-cluster nog op de juiste plek, en het ziet er onbeschadigd uit (een veelvoorkomend probleem hier... onvoorzichtige mensen).
Ik heb geen idee welke motor deze auto had.
Is het mogelijk om het hele ding plug-and-play te doen?

Nog een, dit is een 190E automaat. Ik denk dat de toerenteller misschien met de mijne zou kunnen werken.

En eentje die ik op het internet vond:

Kan ik er iets van gebruiken?
Ik kan alleen de toerenteller of het hele cluster van een van die auto's krijgen.
Welke zou kunnen werken? Of zo niet, waar moet ik dan naar zoeken?
Veel dank!
Marky