Mercedes-Benz Forum banner

Is er een manier om de originele raamsticker te krijgen?

36K views 13 replies 8 participants last post by  khomer2  
#1 · (Edited)
Hallo! Ik ben op zoek naar een manier om een originele Mercedes-Benz raamsticker te krijgen. Ik krijg dit als verzoek van een potentiële koper van mijn auto. Zijn er veilige manieren om online een raamsticker per VIN te krijgen? Is het genereren van de originele raamsticker via een online service een legale manier? Als je andere suggesties of opties hebt, zouden die zeer gewaardeerd worden. Bedankt!

Update:
Hoi allemaal, geweldige forumvrienden! Een enorme shoutout naar iedereen hier, vooral degenen die een aantal serieus nuttige suggesties hebben gegeven. Jullie zijn geweldig! Dus, over die raamsticker, ik zat me achter mijn oren te krabben, vroeg het rond aan vrienden, familie, zelfs verre familieleden, maar geen geluk. Toen, uit het niets, komt de vader van mijn beste vriend te hulp! Hij zegt: "Waarom probeer je het niet online op te zoeken?" Geniaal, toch? Hij stelde voor om "Window sticker by VIN" in de zoekbalk te typen. En raad eens? Het werkte als magie! Ik vond deze super coole site die me niet alleen helpt om raamstickers per VIN te vinden, maar ook per kenteken! Met het VIN-nummer van de auto heb ik het ingevoerd en boem! Ik kreeg een replica van de raamsticker. Jullie zijn de besten! Heel erg bedankt voor alle steun!

#2 ·
Lid sinds aug. 2022
Vul uw Profiel in aan door het jaar???? en model????? van uw auto toe te voegen, zodat het naast elke toekomstige post onder uw avatar wordt weergegeven.
Leden zullen waarschijnlijk niet zoeken naar de ene post waarin het model van de auto wordt vermeld.

• Like
Reactions: Smit99
#11 ·
Hier, laat me dat voor je googelen.

Bedankt voor de informatie. Even ter info, dat. monroneylabels.com werkt nog steeds. Heb net een raamsticker gekregen!

#6 ·
This post has been deleted
#10 ·
Ik zocht naar de raamsticker voor mijn Mercedes-Benz en kwam deze thread tegen. Echt nuttige info en bedankt voor het delen van de sitelink. Ik ga het proberen en hoop het ook voor mijn auto VIN te krijgen.
Welkom bij BW.

Klik hier hier om uw voertuigprofielregistratie te voltooien om uw jaar?? en MB-model?? toe te voegen, zodat het onder uw Avatar wordt weergegeven.