Mercedes-Benz Forum banner

1 - 2 of 2 Posts

·
Registered
0 Posts
Discussion Starter #1
Hi there,<p>I'm looking for people with a 108 or 109, who live in The Netherlands.<br>See, there's no such thing as a registry or club for us to get together every now and then. Interested? Mail me, also with you digital pics!<br>Thanks<br>

·
Registered
0 Posts
Discussion Starter #2
: Hi there,<p>I'm looking for people with a 108 or 109, who live in The Netherlands.<br>See, there's no such thing as a registry or club for us to get together every now and then. Interested? Mail me, also with you digital pics!<br>Thanks<br><p>Woonachtig in Midden-Limburg, ben ik sedert 1999<br>in het bezit van een 280SE3.5 zilvergrijs uit Zwitserland. Bij de aanschaf bedroeg de originele<br>km-stand 58.000 km. Overigens ben ik aangesloten<br>bij de nederlandse Mercedes Benz-club 170 V.<br>Het voertuig heeft het kenteken AE-48-11 en momenteel bijna 80.000 km op de teller.<br>Omtretn dit model is op internet zeer veel info te vinden o.a. MBIG-club te Duitsland.<br>Mijn eerste MB was in 1978 eveneens een 108. Steeds heeft dat model mij geboeid.<br>Daarnaast ben ik lid van de Midden-Limburgse oldtimerclub OCCC te Heel (ook op internet te vinden) alwaar voertuigen zijn toegelaten van voor het jaar 1975. Occc is derhalve een club van gevarieerde automobielen.<br>Overigens ben ik al sedert juli 1981 in het bezit van een Pagode 280 SL (W113) en verder sedert 1997 een 600 (W100) korte versie met separatie-ruit (staatslimousine) van het jaar 1977/1978.<br>Deze koets behoorde voorheen aan de directeur van meubelfabriek Oisterwijk en stond in zijn prive-museum. Bij het faillissement van dat bedrijf werd de wagen geveild aan de vorige eigenaar. Na diens overlijden kocht ik de wagen met een km-stand van 23.000 km van de erfgenamen.<p>Laat eens wat van je horen via een e-mailtje<br>

1 - 2 of 2 Posts