FYI - Page 5 - Mercedes-Benz Forum

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #41 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 05:52 PM
DP
Moderator
 
DP's Avatar
 
Date registered: Aug 2002
Vehicle: 190E, 400E, SLK350
Location: Chesapeak Bay
Posts: 64,125
Mentioned: 2 Post(s)
Quoted: 991 Post(s)
Lifetime Premium Member
Quote:
Originally Posted by the clk man View Post
Drew, if you have to take a shit, make sure you shit on jayhawks rose colored glasses.
jayhawk is content with the soiled g-string I send him weekly. He's a generou$$ man folks, just to let you know; so send him yours with a return address for your checks.
DP is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #42 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 05:52 PM Thread Starter
BenzWorld Elite
 
Jody's Avatar
 
Date registered: Apr 2007
Vehicle: 71,350slc,2-75 280sl,77 280sl 4 sp manual,79 280sl 4sp manual,80 280slc,82 280sl 84 280sl
Location: Somebeach...
Posts: 6,231
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 30 Post(s)
(Thread Starter)
Quote:
Originally Posted by drewprof View Post
huh?
TMI. More info than I wanna know personal preference.

I'm not bad. I'm just drawn that way.
Jody is offline  
post #43 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 05:53 PM
DP
Moderator
 
DP's Avatar
 
Date registered: Aug 2002
Vehicle: 190E, 400E, SLK350
Location: Chesapeak Bay
Posts: 64,125
Mentioned: 2 Post(s)
Quoted: 991 Post(s)
Lifetime Premium Member
Quote:
Originally Posted by Jody View Post
TMI. More info than I wanna know personal preference.
hmm, what's your boundaries?
DP is offline  
post #44 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 06:31 PM
BenzWorld Elite
 
MBLR's Avatar
 
Date registered: Sep 2006
Vehicle: 2k SlK230 / 2KSlk320 / 2000 Toyota Tacoma, 95 Land Rover D90 (done) Now looking for a series IIA
Location: Utah-ha hah!
Posts: 2,192
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
Jody! I got an 107 that I just had a flatbed drop off here friday........ another one of those that the past owner did not know what oil change was..... So now I need to find a V6 for this thing (2000 slk 320).... and as for making use of this place to blow off steam?

Damn I thought it was the norm here and everybody was just assholes all the time anyways..... Jk....

I never get serious here why? why the hell would I? cause no matter how much I flirt with any babes that do have the guts to show up I never get any................. where..... hah oh shit.... The GF walked in on this and gave me a Well?

Now I gotta explain this one I'm Just Kidding ok? just joking! damn.... maybe I should just go back into the shop and play with it.... er I mean the car projects ( the land Rover D90 has turned into a mess) found hidden rust the front firewall has severe seam swelling.

And now it is the second time I got into the shit cause I was looking at the Ass thread when she came in to the office 20 minutes ago.........
MBLR is offline  
post #45 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 06:39 PM Thread Starter
BenzWorld Elite
 
Jody's Avatar
 
Date registered: Apr 2007
Vehicle: 71,350slc,2-75 280sl,77 280sl 4 sp manual,79 280sl 4sp manual,80 280slc,82 280sl 84 280sl
Location: Somebeach...
Posts: 6,231
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 30 Post(s)
(Thread Starter)
Quote:
Originally Posted by MBLR View Post
Jody! I got an 107 that I just had a flatbed drop off here friday........ another one of those that the past owner did not know what oil change was..... So now I need to find a V6 for this thing (2000 slk 320).... and as for making use of this place to blow off steam?

Damn I thought it was the norm here and everybody was just assholes all the time anyways..... Jk....

I never get serious here why? why the hell would I? cause no matter how much I flirt with any babes that do have the guts to show up I never get any................. where..... hah oh shit.... The GF walked in on this and gave me a Well?

Now I gotta explain this one I'm Just Kidding ok? just joking! damn.... maybe I should just go back into the shop and play with it.... er I mean the car projects ( the land Rover D90 has turned into a mess) found hidden rust the front firewall has severe seam swelling.

And now it is the second time I got into the shit cause I was looking at the Ass thread when she came in to the office 20 minutes ago.........
She'll forgive you as soon as she gets to sport the car, just remind her of that. And, you can tell her I'm old and married and just letting off some steam. But, if you don't wanna get hit stay off the ass thread when she's home.

I'm not bad. I'm just drawn that way.
Jody is offline  
post #46 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 06:39 PM Thread Starter
BenzWorld Elite
 
Jody's Avatar
 
Date registered: Apr 2007
Vehicle: 71,350slc,2-75 280sl,77 280sl 4 sp manual,79 280sl 4sp manual,80 280slc,82 280sl 84 280sl
Location: Somebeach...
Posts: 6,231
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 30 Post(s)
(Thread Starter)
Quote:
Originally Posted by drewprof View Post
hmm, what's your boundaries?
Pretty much. Things I don't need or want to know.

I'm not bad. I'm just drawn that way.
Jody is offline  
post #47 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 06:48 PM
BenzWorld Elite
 
MBLR's Avatar
 
Date registered: Sep 2006
Vehicle: 2k SlK230 / 2KSlk320 / 2000 Toyota Tacoma, 95 Land Rover D90 (done) Now looking for a series IIA
Location: Utah-ha hah!
Posts: 2,192
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by Jody View Post
She'll forgive you as soon as she gets to sport the car, just remind her of that. And, you can tell her I'm old and married and just letting off some steam. But, if you don't wanna get hit stay off the ass thread when she's home.

Hmmmmmmm How do you know I don't have a thing for older babes? and as for the ass thread I have nothing to hide besides she don't live here only me in this 32k square foot house with a pool out back and ha! the worst cared for lawn in the entire state of Utah ha ha! (no real near by neigbors so why mow it?) or for all that it matters water it?

Current excuse to not mow it is...... got no gas today so I guess I'll have to do it tommorow....haw haw 3 weeks from now it will still be the same ....


and oh yeah the ass thread? did I say I like ass? no? my bad...
MBLR is offline  
post #48 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 06:58 PM Thread Starter
BenzWorld Elite
 
Jody's Avatar
 
Date registered: Apr 2007
Vehicle: 71,350slc,2-75 280sl,77 280sl 4 sp manual,79 280sl 4sp manual,80 280slc,82 280sl 84 280sl
Location: Somebeach...
Posts: 6,231
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 30 Post(s)
(Thread Starter)
Quote:
Originally Posted by MBLR View Post
Hmmmmmmm How do you know I don't have a thing for older babes? and as for the ass thread I have nothing to hide besides she don't live here only me in this 32k square foot house with a pool out back and ha! the worst cared for lawn in the entire state of Utah ha ha! (no real near by neigbors so why mow it?) or for all that it matters water it?

Current excuse to not mow it is...... got no gas today so I guess I'll have to do it tommorow....haw haw 3 weeks from now it will still be the same ....


and oh yeah the ass thread? did I say I like ass? no? my bad...
Yea, our neighbors came by the other day and complained that we had a business at our house. We are multi zoned, but the 14 cars are all ours. John was in no mood to hear it and told them he was going to get a business licence and post a huge Auto repair sign in the yard. After that half the street had their cars parked all over their yards. At least We have a 4 car garage with a back door so some are out back and 2 under the carport. If they wanna bitch about the grass they can come over and cut it. I hate getting hit by pine cone bits.

I'm not bad. I'm just drawn that way.
Jody is offline  
post #49 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 08:21 PM
BenzWorld Elite
 
Date registered: Mar 2006
Vehicle: 1999 ML320
Location: Ratville
Posts: 24,029
Mentioned: 1 Post(s)
Quoted: 310 Post(s)
Quote:
Originally Posted by Jody View Post
Yea, our neighbors came by the other day and complained that we had a business at our house. We are multi zoned, but the 14 cars are all ours. John was in no mood to hear it and told them he was going to get a business licence and post a huge Auto repair sign in the yard. After that half the street had their cars parked all over their yards. At least We have a 4 car garage with a back door so some are out back and 2 under the carport. If they wanna bitch about the grass they can come over and cut it. I hate getting hit by pine cone bits.
Sounds like an awful nice neighbor you make there..
mlfun is offline  
post #50 of 59 (permalink) Old 06-15-2008, 09:50 PM
BenzWorld Elite
 
MBLR's Avatar
 
Date registered: Sep 2006
Vehicle: 2k SlK230 / 2KSlk320 / 2000 Toyota Tacoma, 95 Land Rover D90 (done) Now looking for a series IIA
Location: Utah-ha hah!
Posts: 2,192
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by mlfun View Post
Sounds like an awful nice neighbor you make there..

LOL MY kind of neighbor! I have 5 cars plus the boats and atvs so screw em!

I really do not give a flying F about how perfectly each and every blade of grass is cut with the lattest and greatest mowing machine or how much time so and so spent to make his "perfect" ............


I got a life and doing the lawn is just not part of it.
MBLR is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

  Mercedes-Benz Forum > General Mercedes-Benz Forums > Off-Topic

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Mercedes-Benz Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in











  • Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
     
    Thread Tools
    Show Printable Version Show Printable Version
    Email this Page Email this Page
    Display Modes
    Linear Mode Linear Mode



    Similar Threads
    Topic Author Forum Replies Last Post
    FYI Everyone Darkmann W163 M-Class 12 05-13-2007 05:08 PM
    FYI All Darkmann W163 M-Class 0 06-30-2006 09:04 PM
    Fyi FPF422 R171 SLK-Class 1 06-17-2006 05:17 PM
    FYI If this ever happens to you. Darkmann W163 M-Class 9 11-01-2002 08:56 AM
    FYI about Chris Krikorian W163 M-Class 4 07-11-2002 07:29 PM

    Posting Rules  
    You may post new threads
    You may post replies
    You may not post attachments
    You may not edit your posts

    BB code is On
    Smilies are On
    [IMG] code is On
    HTML code is Off
    Trackbacks are On
    Pingbacks are On
    Refbacks are On

     

    Title goes here

    close
    video goes here
    description goes here. Read Full Story
    For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome