What kind of pets does Jesus have? - Page 2 - Mercedes-Benz Forum

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #11 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 05:43 PM
BenzWorld Elite
 
yoseyman's Avatar
 
Date registered: Nov 2005
Vehicle: Baby
Location: 1313 Mockingbird lane
Posts: 9,689
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
That's what I do
yoseyman is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #12 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 06:32 PM
DP
Moderator
 
DP's Avatar
 
Date registered: Aug 2002
Vehicle: 190E, 400E, SLK350
Location: Chesapeak Bay
Posts: 64,455
Mentioned: 2 Post(s)
Quoted: 1125 Post(s)
Lifetime Premium Member
Quote:
Originally Posted by yoseyman View Post
That's what I do
Yeah we know, you use your pet to fish for the olives in the martini
DP is offline  
post #13 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 06:35 PM
BenzWorld Elite
 
yoseyman's Avatar
 
Date registered: Nov 2005
Vehicle: Baby
Location: 1313 Mockingbird lane
Posts: 9,689
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
Quote:
Originally Posted by drewprof View Post
Yeah we know, you use your pet to fish for the olives in the martini
HaHa, it pisses wifey off.
yoseyman is offline  
post #14 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 06:41 PM
DP
Moderator
 
DP's Avatar
 
Date registered: Aug 2002
Vehicle: 190E, 400E, SLK350
Location: Chesapeak Bay
Posts: 64,455
Mentioned: 2 Post(s)
Quoted: 1125 Post(s)
Lifetime Premium Member
Quote:
Originally Posted by yoseyman View Post
HaHa, it pisses wifey off.
She should be happy for the dexterous one eyed viper but I can understand her frustration for dealing with it after a plunge because it will shrivel like a prune that's for sure
DP is offline  
post #15 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 07:20 PM
BenzWorld Elite
 
barberhauler's Avatar
 
Date registered: Jul 2005
Posts: 2,950
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
Hot Damn!

Quote:
Originally Posted by drewprof View Post
or this


Look at that slump-shoudered, weak-chinned, sorry-assed example of America's best.......


You gotta be some real dumb redneck asshole to think she's anything other than a disgrace.

Cheers!
barberhauler is offline  
post #16 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 07:23 PM
DP
Moderator
 
DP's Avatar
 
Date registered: Aug 2002
Vehicle: 190E, 400E, SLK350
Location: Chesapeak Bay
Posts: 64,455
Mentioned: 2 Post(s)
Quoted: 1125 Post(s)
Lifetime Premium Member
Quote:
Originally Posted by barberhauler View Post
Look at that slump-shoudered, weak-chinned, sorry-assed example of America's best.......


You gotta be some real dumb redneck asshole to think she's anything other than a disgrace.

Cheers!
The question is: would you still hit it?
DP is offline  
post #17 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 07:26 PM
BenzWorld Elite
 
barberhauler's Avatar
 
Date registered: Jul 2005
Posts: 2,950
Mentioned: 0 Post(s)
Quoted: 0 Post(s)
yeah.
barberhauler is offline  
post #18 of 18 (permalink) Old 02-19-2008, 07:28 PM
DP
Moderator
 
DP's Avatar
 
Date registered: Aug 2002
Vehicle: 190E, 400E, SLK350
Location: Chesapeak Bay
Posts: 64,455
Mentioned: 2 Post(s)
Quoted: 1125 Post(s)
Lifetime Premium Member
Quote:
Originally Posted by barberhauler View Post
yeah.
You belong in OT perv
DP is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

  Mercedes-Benz Forum > General Mercedes-Benz Forums > Off-Topic

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Mercedes-Benz Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Similar Threads
Topic Author Forum Replies Last Post
Pets in Heaven Check Codes Off-Topic 15 04-11-2007 08:33 AM
Your pets ? Nutz 4 Benz Off-Topic 33 11-10-2006 11:53 PM
what kind of pets you have Demon_possessed Off-Topic 29 03-23-2006 11:02 AM
Got Pets? GeeS Off-Topic 38 01-20-2005 05:43 PM
WWJD ... not what would Jesus do but, rather what would Jesus drive Guest (MBNZ) The Discount Tire Direct Tire, Wheel, Brake & Suspension 4 09-12-2001 08:18 PM

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 

Title goes here

close
video goes here
description goes here. Read Full Story
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome